Про нас
- Категорія: Про нас
- 28.03.2013
- Перегляди: 6910
Тетяна Войцях психолог, соціальний педагог-правник, авторка-координаторка і тренерка освітнього проєкту |
Наталія Мисан практичний психолог, травмотерапевт, керівник ГО "Регіональний психологічний кризовий центр", тренерка проєкту |
||
Сергій Войцях менеджер проєкту по роботі з молоддю, соціальний працівник |
Марина Саранчук арт-директор проєкту, дизайнер |
ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ
Програма неформальної освіти
"Простір для саморозвитку та підвищення кваліфікації"
Авторка і тренерка-координаторка освітнього проєкту — Тетяна Войцях,психолог, соціальний педагог-правник, медіаторка і тренерка ГО “Ла Страда-Україна. Авторка методичних посібників, освітніх програм підвищення кваліфікації, арт-терапевтичних програм, просвітницько-профілактичних та психологічних ігор, неодноразова лауреатка і дипломантка Всеукраїнських конкурсів наукових, навчальних і методичних робіт у системі післядипломної освіти.
Проєкт реалізується Громадською організацією «Регіональний психологічний кризовий центр» (ЄДРПОУ 39885594, КВЕД 85.59: Інші види освіти, н.в.і.у (у т.ч. академічне навчання, діяльність курсів з підвищення кваліфікації)
Цільова група:
- керівники та працівники психологічної служби у системі освіти (усіх рівнів);
- надавачі соціальних послуг у громаді;
- учасники освітнього процесу в закладах освіти різного типу;
- працівники допомагаючих професій.
Мета проєкту: підвищення якості та результативності надання освітніх, психологічних, психолого-педагогічнихта соціальних послуг шляхом розвитку професійної компетентності фахівців.
Завдання проєкту:
- розвиток професійної компетентності та підвищення кваліфікації фахівців;
- формування і розвиток вузьких фахових компетенцій, зокрема щодо надання першої психологічної допомоги, діагностики, психолого-педагогічного супроводу, корекції, розвитку, профілактичної роботи, консультування, тощо;
- розвиток умінь у фахівців освітньої та соціальної сфер застосовувати в роботі з учасниками освітнього процесу ефективні методики та техніки, зокрема, ігрові, арт-терапії, пісочної терапії, режисованої фільмотерапії та ін.;
- підготовка фахівців до формування стресостійкості/життєстійкості у здобувачів освіти та фахівців, а також моделей безпечної поведінки в ситуаціях ризику;
- формування у фахівців базових навичок медіатора та координатора служб порозуміння в закладах освіти, умінь творчого вирішення і попередження конфліктів в освітньому та соціальному середовищі;
- підготовка фахівців до протидії негативних соціальних явищ в освітньому середовищі, у т.ч. торгівлі людьми, насильству, жорстокому поводженню, булінгу, девіантної поведінки та ін.;
- попередження та профілактика професійного й емоційного вигорання фахівців;
- формування/розвиток у фахівців умінь та навичок тренерської і проектної діяльності;
- інтеграція форм і методів неформальної освіти у простір формальної освіти.
Форми освітньої діяльності: навчальні семінари-тренінги, майстер-класи, практикуми, освітні програми курсів підвищення кваліфікації, вебінари/веб-практикуми, психологічні трансформаційні та соціально-профілактичні ігри, психологічні інтенсиви, тематичні квести, інтервізійні групи, супервізія, науково-практичні конференції, Тренінговий табір та ін.
Партнери проєкту:
ГО “Асоціація психологів освіти”
ГО “Асоціація дитячих і сімейних психологів України”
ГО “Інститут Режисованої фільмотерапії та фільмотренінгу”