Тренінговий центр Тетяни Войцях "Простір для саморозвитку та підвищення кваліфікації"

Про нас

AddThis Social Bookmark Button
Тетяна Войцях
психолог, соціальний педагог-правник, авторка-координаторка і тренерка освітнього проєкту 
Наталія Мисан
 практичний психолог, травмотерапевт, керівник ГО "Регіональний психологічний кризовий центр", тренерка проєкту
Сергій Войцях
менеджер проєкту по роботі з молоддю, соціальний працівник
Марина Саранчук
арт-директор проєкту, дизайнер

 

ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ

Програма неформальної освіти

"Простір для саморозвитку та підвищення кваліфікації"

 

Авторка і тренерка-координаторка освітнього проєкту — Тетяна Войцях,психолог, соціальний педагог-правник, медіаторка і тренерка ГО “Ла Страда-Україна. Авторка методичних посібників, освітніх програм підвищення кваліфікації, арт-терапевтичних програм, просвітницько-профілактичних та психологічних ігор, неодноразова лауреатка і дипломантка Всеукраїнських конкурсів наукових, навчальних і методичних робіт у системі післядипломної освіти.

 

 

Проєкт реалізується Громадською організацією «Регіональний психологічний кризовий центр» (ЄДРПОУ 39885594, КВЕД 85.59: Інші види освіти, н.в.і.у (у т.ч. академічне навчання, діяльність курсів з підвищення кваліфікації)

 

Цільова група:

- керівники та працівники психологічної служби у системі освіти (усіх рівнів);

- надавачі соціальних послуг у громаді;

- учасники освітнього процесу в закладах освіти різного типу;

- працівники допомагаючих професій.

 

Мета проєкту: підвищення якості та результативності надання освітніх, психологічних, психолого-педагогічнихта соціальних послуг шляхом розвитку професійної компетентності фахівців.

 

Завдання проєкту:

- розвиток професійної компетентності та підвищення кваліфікації фахівців;

- формування і розвиток вузьких фахових компетенцій, зокрема щодо надання першої психологічної допомоги, діагностики, психолого-педагогічного супроводу, корекції, розвитку, профілактичної роботи, консультування, тощо;

- розвиток умінь у фахівців освітньої та соціальної сфер застосовувати в роботі з учасниками освітнього процесу ефективні методики та техніки, зокрема, ігрові, арт-терапії, пісочної терапії, режисованої фільмотерапії та ін.;

- підготовка фахівців до формування стресостійкості/життєстійкості у здобувачів освіти та фахівців, а також моделей безпечної поведінки в ситуаціях ризику;

- формування у фахівців базових навичок медіатора та координатора служб порозуміння в закладах освіти, умінь творчого вирішення і попередження конфліктів в освітньому та соціальному середовищі;

- підготовка фахівців до протидії негативних соціальних явищ в освітньому середовищі, у т.ч. торгівлі людьми, насильству, жорстокому поводженню, булінгу, девіантної поведінки та ін.;

- попередження та профілактика професійного й емоційного вигорання фахівців;

- формування/розвиток у фахівців умінь та навичок тренерської і проектної діяльності;

- інтеграція форм і методів неформальної освіти у простір формальної освіти.

 

Форми освітньої діяльності: навчальні семінари-тренінги, майстер-класи, практикуми, освітні програми курсів підвищення кваліфікації, вебінари/веб-практикуми, психологічні трансформаційні та соціально-профілактичні ігри, психологічні інтенсиви, тематичні квести, інтервізійні групи, супервізія, науково-практичні конференції, Тренінговий табір та ін.

 

Партнери проєкту:

ГО “Асоціація психологів освіти”

ГО “Асоціація дитячих і сімейних психологів України”

ГО “Інститут Режисованої фільмотерапії та фільмотренінгу”